Bądź na bieżąco
Obserwuj nas
Kontakt
YouTube Aerosol

Promocja marki Aerosol Service poprzez udział w targach i kampanię promocyjną- projekt realizowany przy wsparciu Funduszy Europejskich

Nasza firma rozpoczęła realizację projektu „Promocja marki Aerosol Service poprzez udział w targach i kampanię promocyjną”, współfinansowanego ze środków Funduszy Europejskich dla Nowoczesnej Gospodarki (FENG), w ramach II Priorytetu programu.

Celem projektu jest zwiększenie rozpoznawalności marki „Aerosol Service” na rynkach zagranicznych oraz pozyskanie nowych partnerów biznesowych poprzez aktywną obecność na najważniejszych wydarzeniach branży kosmetycznej i chemicznej w Europie.

W ramach projektu planujemy:
-udział w trzech międzynarodowych targach w 2026 roku: PLMA International Council w Amsterdamie, Paris Packaging Week we Francji, Cosmoprof Worldwide Bologna we Włoszech;
-realizację kampanii promocyjnej obejmującej: produkcję materiałów multimedialnych i elektronicznych broszur, promocję w mediach targowych, kampanie w mediach społecznościowych i wyszukiwarkach internetowych, zastosowanie nowoczesnych form komunikacji, w tym kodów QR i prezentacji multimedialnych.

Cele projektu:
-umocnienie pozycji Aerosol Service jako lidera w branży kosmetycznej i chemii gospodarczej,
-zwiększenie eksportu poprzez rozwój działalności na rynkach: Francji, Włoch i Niderlandów,
-promocja innowacyjnych i ekologicznych rozwiązań firmy, takich jak np. system Refillme – umożliwiający wielokrotne napełnianie aluminiowych opakowań aerozolowych,
-budowanie trwałych relacji z międzynarodowymi partnerami.

Grupa docelowa:
Projekt skierowany jest do zagranicznych odbiorców i kontrahentów z branży kosmetycznej oraz firm zainteresowanych usługami private label i produkcją kontraktową aerozoli.

Efekty projektu:
M.in. Redukcja materiałów papierowych promocyjnych o ponad 50% dzięki zastosowaniu narzędzi cyfrowych.

Wartość projektu:
Całkowity koszt realizacji: 601 268,24 zł
Kwota dofinansowania z Funduszy Europejskich: 289 471,21 zł

Przedmiotowy projekt to kolejny krok w budowaniu międzynarodowej marki Aerosol Service – polskiej firmy, która od ponad 30 lat dostarcza innowacyjne i ekologiczne rozwiązania dla przemysłu kosmetycznego na całym świecie.

Zobacz pozostałe aktualności

Zobacz inne artykuły

Przeczytaj na naszym blogu

2025-11-06
Nowoczesne ciągniki siodłowe oferują wyższy komfort pracy, niższą awaryjność i systemy, które realnie wspierają kierowców w codziennej pracy. Rozmowa z Danielem Woroną -kierownikiem ds. transportu w Aerosol Service.
Nowe ciągniki siodłowe, szkolenia z eco drivingu, monitoring stylu jazdy, certyfikacja ISO 9001 – w dziale transportu sporo się dzieje. Za tym wszystkim stoi plan na realne zmiany: bardziej nowoczesne, świadome i przyjazne środowisku podejście. O szczegółach rozmawiamy z Danielem Woroną -kierownikiem ds. transportu w Aerosol Service. Firma rozpoczęła kilka lat temu proces wymiany floty […]
2025-10-27
Promocja marki Aerosol Service poprzez udział w targach i kampanię promocyjną- projekt realizowany przy wsparciu Funduszy Europejskich
Nasza firma rozpoczęła realizację projektu „Promocja marki Aerosol Service poprzez udział w targach i kampanię promocyjną”, współfinansowanego ze środków Funduszy Europejskich dla Nowoczesnej Gospodarki (FENG), w ramach II Priorytetu programu. Celem projektu jest zwiększenie rozpoznawalności marki „Aerosol Service” na rynkach zagranicznych oraz pozyskanie nowych partnerów biznesowych poprzez aktywną obecność na najważniejszych wydarzeniach branży kosmetycznej i […]
2025-10-16
PURO z kolejną nagrodą! Aerosol Service wyróżnione podczas BAMA Awards 2025
W świecie, w którym innowacja jest siłą napędową zmian, Aerosol Service po raz kolejny udowadnia, że odwaga w myśleniu inaczej prowadzi do realnych rezultatów. Podczas tegorocznej gali BAMA Forum & Awards 2025, która odbyła się w East Midlands Conference Centre w Nottingham, nasz projekt PURO został ponownie doceniony przez przedstawicieli branży aerozolowej. Na scenie, wśród […]
Aerosol & Liquid Manufacturing  Aerosol & Liquid Manufacturing